~ litenfotograf ☮♥

Alla inlägg den 9 november 2011

Av Vilma | litenfotograf - 9 november 2011 20:52

 

Hej. Förlåt att jag inte bloggade efter skolan men jag var faktist i stan, och gissa vad jag köpte.. Jo jag köpte halsduken som jag la upp en bild på i morse. Glad liten Vilma här nu! 

För några timmar sedan var jag på friidrottsträning med fotbollslaget. Det var en tuff träning, vi sprang i trappor och hoppade över häckar eller vad det nu heter xd. Och vi sprang ganska mycket. 
Mina ben och fötter tålde nog inte riktigt det. Suuuperträningsverk. Mina knän skakar.

Men nu ska jag inte bara klaga för det var faktist väldigt roligt (:

Imorgon ska vi till simmhallen/badhuset imorgon, och simma. jag gillar inte att simma.. typ. bara om man får hoppa från trampoliner och typ åka vattenrutchkana (Stavning?) och sånt, då är det inte lika jobbigt. 

Nu är jag supertrött så jag ska nog bara chilla lite vid teven en stund nu.


Ha det bra.

Kramis §

Av Vilma | litenfotograf - 9 november 2011 07:15



Den här halsduken vill jag verkligen ha. Såååå fin! Den finns i flera färger på Monki.


  

Presentation


Mitt namn är Vilma & jag är 12 år gammal. Jag har ett stort foto intresse. Vill du veta något mer är det bara att skicka en kommentar! (;

Vill du fråga mig något?

22 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid är den absolut bästa?
 Sommaren :d
 Våren :p
 Hösten (;
 Vintern :D
 Jag gillar alla årstider :)

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Pictures '

  


Ovido - Quiz & Flashcards